Studnia Smaków

Well of Tastes- Blog pewnej Poznanianki

Studnia Smaków ma swoje logo!

Dodaj komentarz

Dzień dobry! Cześć!

W weekend na Facebook’u oraz Instagramie po raz pierwszy pokazałam logo Studni Smaków. Tak, wreszcie po 6 latach je mam! Bardzo się z tego powodu cieszę. Mam nadzieję, że się Wam drodzy czytelnicy podoba równie mocno jak mi. Jest to również moment, w którym wracam na bloga z przepisami. Dawno mnie nie było ale wracam już na dobre, a tymczasem zmykam na podwieczorek do babci. Dobrej reszty dnia pełnej mądrych refleksji.

Pozdrawiam! 🙂

 

14031100_1199440750097642_974157629_n-kopia

Skomentuj

