Studnia Smaków

Well of Tastes- Blog kulinarny pewnej Poznanianki

Grudniowe wspomnienia

1 komentarz

W grudniu w mojej kuchni dominowały przyprawy korzenne. Upiekłam mnóstwo różnych pierniczków, piernik. Używałam przyprawy korzennej do kawy, herbaty. Piekłam pierniczki z kuzynką, z siostrą i z koleżanką z Rzeszowa, która do Poznania przyjechała na kilka dni. Za każdym razem był to bardzo mile spędzony czas, za co Wam dziewczyny bardzo dziękuję!🙂 Za najbardziej udany eksperyment pierniczkowy uważam pierniczki, do których ciasta dodałam drożdże. Wyszły mięciutkie i pyszne. Przepis niedługo się pojawi i mam nadzieję, że skorzystacie z niego za rok! 

Cieszę się bardzo, że zorganizowałam u siebie spotkanie wigilijne dla wielkopolskich blogerów kulinarnych. Dzięki czemu poczułam atmosferę świąteczną nieco wcześniej. :) 

W grudniu poszerzałam swoją wiedzę kulinarną czytając różne książki o tej tematyce i oglądając filmy w internecie. Efektem tego jest sylwestrowy deser, który był świetny i z którego jestem bardzo zadowolona. Składa się z 5 elementów. Są nimi: biszkopt pistacjowy, konfitura malinowo-truskawkowa, mus truskawkowo- śmietankowy, waniliowa panna cotta i sos malinowy. :) 

DSCN0455Razem z siostrą w końcu wypróbowałyśmy zestaw do fondue, który dostałam od niej na  urodziny.

P1310885Świecznik zrobiony z witrażykowych pierniczków.

P1310897

P1310903

P1310889Pyszny gulasz .😉

P1320113

P1320115Witrażykowe pierniczki to nic trudnego a piękna dekoracja zwłaszcza na choinkę.

Pierogi-Agnieszki-i-Grażyny-558x372Paszteciki drożdżowe z kapustą smażone na głębokim oleju, które zrobiłam na spotkanie wigilijne dla blogerów.

P1320122Pod choinką znalazłam mnóstwo prezentów kulinarnych, które przydadzą mi się do rozwijania mojej pasji.🙂

P1320153Sylwestrowy burger. Bułki pieczone w domu, posypane czarnym sezamem.

P1320157Sylwestrowy deser.😉

One thought on “Grudniowe wspomnienia

  1. Lubię parzone pączki, szczególnie na słodko – z truskawkami. Z sosikiem mięsnym też smaczne🙂

Skomentuj

