Studnia Smaków

Well of Tastes- Blog kulinarny pewnej Poznanianki

Migawki z letnich wspomnień nie tylko kulinarnych cz.1

Dodaj komentarz

Cześć! 

Nie przepadłam bez wieści.😀 Nadal gotuję i piekę, a nawet działam w kuchni intensywnie bo przecież mamy jeszcze sezon owocowo- warzywny więc trzeba korzystać z dostępnych składników.🙂 Rzadko się tu pojawiam bo brak internetu w mieszkaniu i lapka nie sprzyja blogowaniu.😀 Cierpliwości, obiecuję poprawę.😀 A dzisiaj zapraszam Was do obejrzenia zdjęć z ostatnich tygodni.🙂 Pozdrawiam Was wszystkich cieplutko i zachęcam do robienia przetworów. U mnie szafka powoli się zapełnia.🙂 Zrobiłam już m.in. przecier pomidorowy, powidła z węgierek, kompot i konfitury z truskawek, konfiturę wiśniową oraz malinowo- borówkową, dżem jeżynowy, piekielnie ostre ogórki, mus z dyni. A Wy? 

Gdy było gorąco robiłam lemoniadę z owoców cytrusowych. :)

Gdy było gorąco robiłam lemoniadę z owoców cytrusowych.🙂

 

 

W jednej z warszawskich restauracji. Jedna gałązka a wygląda jak bukiecik różyczek. :)

W jednej z warszawskich restauracji. Jedna gałązka a wygląda jak bukiecik różyczek.🙂

 

W Warszawie. :)

W Warszawie.🙂

 

 

Włoszakowice. :)

Włoszakowice.🙂

 

Sałatka z kurczakiem w ziołach, owocami lata i groszkiem.

Sałatka z kurczakiem w ziołach, owocami lata i groszkiem.

 

Moje balkonowe poziomki. :)

Moje balkonowe poziomki.🙂

 

W drodze do Szczecina na The Tall Ship Races 2013 :)

W drodze do Szczecina na The Tall Ship Races 2013🙂

 

 

Najlepsze lody tego lata. O smaku mango i kawowe. :)

Najlepsze lody tego lata. O smaku mango i kawowe.🙂

Skomentuj

