Studnia Smaków

Well of Tastes- Blog kulinarny pewnej Poznanianki

Pasta z kurczaka

Dodaj komentarz

Przedwczoraj gotowałam na obiad pomidorową na wywarze warzywno- mięsnym. Warzywa zużyłam do sałatki jarzynowej a z mięsa postanowiłam zrobić pastę kanapkową. Jest to świetna alternatywa dla pospolitego żółtego sera czy szynki. Można ją doprawić według uznania swoimi ulubionymi przyprawami. Ja dodałam słodką paprykę, czosnek i chili. Oczywiście również sól i pieprz do smaku. Zapraszam do spróbowania i własnych eksperymentów! Polecam! :-) 

P.S. Czy u Was też tak pięknie za oknem? Słonecznie, ciepło, ptaki śpiewają? Ach, w końcu wiosna!!! :-D 

składniki:

  • 150 g gotowanego mięsa z kurczaka ( u mnie to był filet)
  • 2 łyżeczki słodkiej papryki
  • ½ łyżeczki chili
  • 1 ząbek czosnku
  • sól, pieprz do smaku
  1. Wszystkie składniki zmiksować blenderem na gładką masę. 
  2. Doprawić solą i pieprzem.
  3. Podawać na ulubionym pieczywie. Można posypać siekanymi świeżymi ziołami. Ja użyłam szczypiorku.

Skomentuj

