Studnia Smaków

Well of Tastes- Blog kulinarny pewnej Poznanianki

Co się będzie działo?

Dodaj komentarz

Witajcie drodzy Czytelnicy!

Nowy kierunek studiów pochłonął mnie całkowicie, stąd też na gotowanie i pieczenie prawie wcale nie miałam czasu. A tymbardziej na pisanie na blogu, choć przecież bardzo to lubię. Często wychodzę rano z domu i wracam wieczorem. Na dodatek mój laptop całkowicie już odmówił współpracy. Niestety.:-( Niejmniej jednak to wszystko nie zmienia faktu, że w niedzielę zaczyna się Adwent a do Wigilii zostały już tylko 24 dni. Bardzo się cieszę, a Wy? Jutro razem z siostrą będę robiła ciasto na piernik, które musi sobie poleżeć kilka tygodni. W niedzielę natomiast tak jak w zeszłym roku będę piekła pierniczki z kuzynką. Przepis i fotorelacja pojawi się w poniedziałek. Ostatnie spotkanie z przyjaciółką i zbliżający się koniec roku zmusiły do refleksji i tym samym pojawiły się pewne plany. Na razie mogę Wam tylko zdradzić, że to plany kulinarne.:-) Dzisiaj rano kiedy czekałam rano na autobus wymyśliłam pewne muffinki. Upiekę je czym prędzej w niedziele rano i wrzucę przepis do Studni Smaków- myślę, że idealnie będą się nadawały np. na mikołajkowy prezent.:-)

pozdrawiam
Agnieszka

Skomentuj

