Studnia Smaków

Well of Tastes- Blog pewnej Poznanianki

II urodziny Studni Smaków ;-)

1 komentarz

Dzisiaj 31 sierpnia. Dokładnie dwa lata temu tj. 31 sierpnia 2010 roku zaczęłam prowadzić blog kulinarny. W sumie to data rozpoczęcia była całkowicie przypadkowa, a jak się później okazało 31 sierpnia to Dzień Blogów. 😀  W ciągu ostatniego roku zwiększyła się ilość wpisów na blogu, liczba wchodzących również. Był to rok pełen interesujących wyzwań kulinarnych i sporo się nauczyłam. Zwłaszcza ostatni miesiąc był bardzo intensywny jeśli chodzi o sprawy kulinarne. Uczestniczyłam w warsztatach kulinarnych w restauracji Fusion w Warszawie, które były nagrodą w Designerskim Konkursie Kulinarnym organizowanym przez Hotel Westin oraz zwierciadlo.pl Chociaż PKP utrudniło mi dotarcie do Warszawy (pociąg miał 1,5h opóźnienia!) i spóźniłam się na warsztaty to i tak uważam, że były fantastyczne. 🙂 Dowiedziałam się wielu ciekawych rzeczy i przede wszystkim spróbowałam nowych smaków, co wymagało ode mnie wielkiej mobilizacji ponieważ nie lubiłam nigdy ryb i owoców morza a spróbowałam tatara z surowego łososia, grzankę krewetkową i panierowanego tuńczyka. Och, ten ostatni był wyśmienity. 🙂 Kolejne dwie akcje, w którym brałam udział to po części spełnienie marzeń, ponieważ uczestniczyłam w „Akcji Restauracja” organizowanej przez Kontener Art a później w międzynarodowym święcie kucharzy amatorów jakim jest Restaurant Day. Dwa razy miałam możliwość otwarcia jednodniowej restauracji. Było to niesamowite doświadczenie i wyzwanie jednocześnie! Cieszę się, że w trakcie Restaurant Day większość, tego co przygotowałam zniknęła błyskawicznie. Dziękuję wszystkim za miłe słowa. 😉

 Chciałabym podziękować wszystkim tym, którzy zaglądają na mój blog. 😉 Jeśli ktoś z Was, drodzy czytelnicy wypróbuje jakiś przepis to proszę później o napisanie wrażeń w komentarzu- zarówno tych pozytywnych jak i negatywnych. Konstruktywnej krytyki nigdy za wiele. 😉
Dziękuję również tym, którzy wspierają mnie swoją pomocą. 😉 Nie będę ich wymieniać z imienia i nazwiska, ale jestem pewna, że wiedzą,  że to o nich chodzi. 😉
Chociaż… specjalne podziękowania należą się jednej osobie-  dziękuję A.! 🙂
Zapraszam do dalszego odwiedzania Studni Smaków czyli bloga kulinarnego pewnej Poznanianki. W końcu pojawią się również przepisy z kuchni wielkopolskiej/ poznańskiej.
Poniżej zamieściłam kolaż ze zdjęciami niektórych potraw, które w ciągu ostatniego roku pojawiły się w Studni Smaków. Ostatnio sobie uświadomiłam, że nie przedstawiłam jeszcze żadnego przepisu na tort, w związku z czym postanowiłam wykorzystać okazję jaką są 2. urodziny Studni Smaków i zapraszam Was w niedzielny wieczór na blog po przepis na tort ananasowo- mangowy.  Zamieszczę go gdy wrócę z weekendowego wypadu. 😉
One thought on “II urodziny Studni Smaków ;-)

  1. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów ku uciesze rodzinnych brzuchów 🙂

Skomentuj

