Studnia Smaków

Well of Tastes- Blog pewnej Poznanianki

Manufaktura Cukierków w Warszawie

Dodaj komentarz

W poniedziałek 6.08 br razem z młodszą siostrą byłam na wycieczce w Warszawie. W czasie jazdy jednym z autobusów Marianna wypatrzyła przez okno Manufakturę Cukierków. Przyznaję, że gdzieś kiedyś o niej czytałam w internecie ale dawno o tym zapomniałam i nie planowałam wizyty w niej tego dnia. No ale skoro Mari ją zobaczyła to musiałyśmy odwiedzić ten raj dla wszystkich smakoszy cukierków oraz lizaków. Kolorowe wnętrze oraz widoczne przez okna wiszące torebki z cukierkami zachęcają do wejścia. Smaków cukierków jest mnóstwo do wyboru. Od takich pospolitych jak jabłko, cytryna, malina przez rabarbar, mango, marakuję aż do całkowicie niepowtarzalnych w przypadku cukierków smaków takich jak cappucino,pina colada, mojito, cola z cytryną. Mogłabym długo wymieniać ale nie wiem czy wszystkie udało mi się zapamiętać. Co nieco na pewno rozszyfrujecie na zamieszczonych niżej zdjęciach. Marianna skusiła się na dwasmaki cukierków i wybrała czekoladowo- miętowe oraz „kwachy”, które są podobno bardzo kwaśne. Napisałam „podobno” ponieważ ani jednych ani drugich jeszcze nie próbowałyśmy. Ja kupiłam cukierki o smaku pina- colady, ponieważ uwielbiam połączenie ananasa z kokosem i myślę, że to był bardzo dobry pomysł. Są pyszne! 🙂 Postanowiłam napisać o tym miejscu ponieważ podobnie jak wrocławska Manufaktura Słodyczy należy do tych miejsc, w których cukierki oraz lizaki są robione ręcznie. Polecam! 🙂

Skomentuj

