Studnia Smaków

Well of Tastes- Blog kulinarny pewnej Poznanianki

Kostki lodu z truskawkami

2 komentarzy

Bardzo prostym sposobem na urozmaicenie kostek lodu a tym samym napojów czy drinków, do których ich użyjemy jest dodanie do nich jakiegoś owocu. Ja dzisiaj wykorzystałam truskawki. Wystarczy pokroić truskawki na ćwiartki bądź ósemki, włożyć je do foremek, zalać wodą i umieścić w zamrażalniku.🙂 Ja użyłam wody mineralnej, ale chyba powinno się wykorzystać ostudzoną przegotowaną wodę, żeby kostki lodu były bardziej przejrzyste.🙂 Polecam i zachęcam do kombinowania oraz wymyślania kolejnych wariacji na temat lodowych kostek.🙂 Ja następne zrobię z truskawkami i świeżymi listkami mięty.🙂

2 thoughts on “Kostki lodu z truskawkami

  1. Bajer!!🙂
    Super pomysł do drinasów na euro🙂

Skomentuj

