Studnia Smaków

Well of Tastes- Blog kulinarny pewnej Poznanianki

Maj… :)

Dodaj komentarz

Ostatnia dłuższa moja nieobecność na blogu związana była z trwającym u mnie remontem kuchni, który uniemożliwiał mi przygotowywanie ciekawych potraw. Niemniej jednak starałam się wykorzystać dostępne wiosenne przysmaki takie jak: rabarbar, truskawki. Dzisiaj krótki wpis i troszkę zdjęć z minionych tygodni.🙂 Pozdrawiam wszystkich i życzę lepszej pogody niż w bardzo wietrznym Poznaniu…😉

Schłodzony kompot rabarbarowy idealny na upalne dni!

Grochówka na szczycie Czarnej Góry w Kotlinie Kłodzkiej, w ramach wycieczki zorganizowanej przez Pociąg do ekologii. Do tego chleb ze smalcem i ogórki małosolne. Czy może być coś lepszego?😉

Biszkoptowy omlet z truskawkami- idealny np. na sobotnie śniadanie.🙂

Muffinki wytrawne- m.in. z mozarellą, szynką, pomidorami, papryką. Upiekłam je na Dzień Matki.🙂

Koktajl truskawkowy- bez niego sezon truskawkowy jest niemożliwy!🙂

Skomentuj

