Studnia Smaków

Well of Tastes- Blog kulinarny pewnej Poznanianki

Naleśniki z serem ;-)

5 komentarzy

Pamiętam, że jedną z lepszych dań, jakie przygotowywała moja babcia mieszkająca w Szubinie były naleśniki z serem. Ich smaku nie da się opisać słowami, a tym bardziej zapomnieć. Niestety nie mam przepisu na nadzienie, które robiła…chociaż może znalazłby się wśród dużej ilość karteczek, na których zapisywała przepisy. W ostatni piątek zostały mi naleśniki (na obiad przygotowałam naleśniki z farszem, który kiedyś opisałam na blogu), w związku z czym postanowiłam zrobić na kolację naleśniki z serem. Wyszły bardzo dobre🙂.

Przepis na ciasto naleśnikowe można znaleźć tutaj: https://studniasmakow.wordpress.com/2010/11/14/cos-z-niczego/

Serowe nadzienie:

  • 30 dag białego sera
  • 1 żółtko
  • cukier-do smaku
  • śmietana

Dokładnie wymieszać ser, żółtko i cukier, najlepiej zmiksować, żeby masa była gładka, bez grudek. Jeśli masa  jest zbyt gęsta, dodać słodkiej śmietany. Naleśniki smarujemy masą serową, składamy na pół i jeszcze raz na pół. Podsmażyć na patelni z obu stron. Podawać na ciepło.

Bon Appétit! Smacznego!

5 thoughts on “Naleśniki z serem ;-)

  1. Wyglądają naprawdę przepysznie, a podane jak w restauracji🙂
    Jednakże czekam na przepisy jakiś fajnych sałatek:D

  2. Hm… Wyglądają pysznie, przydała by mi się osoba która robiłaby je na śniadanie Kacperkowi :):)

  3. A ja tam uważam, że lepsze były te z mięsem, cebulą i pomidorami😀

Skomentuj

