Studnia Smaków

Well of Tastes- Blog kulinarny pewnej Poznanianki

Fruitorek 1

2 komentarzy

Dziś sobota, 27.11.2010r. W końcu normalnie, bez szwankowania działa mi internet więc mogę uzupełnić wpis o pepino.

Pepino, czyli psianka melonowa ( Solanum muricatum)

W swojej ojczyźnie- Peru jest wiecznie zieloną byliną, uprawianą ze względu na jej słodkie owoce. Owocem jest jajowata  jagoda  o żółtej, błyszczącej  skórce z fioletowymi paskami. Miąższ jest żółty, słodki, o intensywnym zapachu.

Hmm…pepino, które próbowałam miało dość mdły smak, słodki. Być może powinno jeszcze trochę poleżeć, żeby smak był intensywniejszy.

Cześć,

Wiem, ze jest już środa, ale w zwązku z tym,że nie poszłam jeszcze spać, dla mnie jest wtorek.  Rano zostawiłam na blogu wpis, że zamierzam stworzyć serię wtorkowych notatek nt. np. egzotycznych owocach. Jeden z czytelników tego bloga wymyślił tytuł dla serii- Fruitorek- połączenie fruit z wtorkiem🙂 Pomysłowo:) hehe. Leon- gratuluję!

Pierwszym opisanym owocem będzie pepino. Ale o tym w dzień, bo oczy mi się już zamykają.

2 thoughts on “Fruitorek 1

  1. tę pisankę melonową to ja bym zjadł, ale na deser, po mięsku jakimś😉

Skomentuj

